JYPin joulukuinen Myrsky-kampanja onnistui hienosti. Kampanjassa sai ostaa oman pehmolelun seuramaan JYP-Jukurit ottelua 29.12. ja kaikki ostetut pehmolelut lahjoitettiin hyvään tarkoitukseen sairaala Novan lastenosastolle. Kyseinen ottelu pelattiin ilman yleisöä ja jokainen ostettu Myrskylippu toi yhden pehmolelun katsomoon.
-Kampanja oli erittäin onnistunut, sillä 844 Myrsky pehmolelua oli enemmän kuin osasimme odottaa. Tällaisia kampanjoita suunnitellaan varmasti jatkossa lisää, sillä haluamme olla jakamassa hyvää mieltä myös tulevaisuudessa, kertoo JYPin toimistopäällikkö Mari Minkkinen.
Kaikki pehmolelut lahjoitettiin tiistaina uuden sairaala Novan lastenosastolle ja vastaanotto oli todella mieluisa. Iso Myrsky oli luonnollisesti mukana lahjoittamassa pehmoleluja sekä tervehtimässä sairaalan pieniä potilaita.
Kampanja toteutettiin yhdessä Keksi-Suomen keskussairaalan tukisäätiön kanssa.
-Oli ilo seurata kampanjaa esimerkiksi facebookissa ja huomata kuinka pelilipun lunastaneet kokivat lapsipotilaiden huomioimisen tärkeänä ja kannustivat muitakin osallistumaan tähän hyvänmielen kampanjaan. Korona-aikana auttamisen halu korostui entisestään, kommentoi asiamies Kirsi Pylvänäinen Keski-Suomen keskussairaalan tukisäätiöstä.
-Kun lapsipotilas saa tutkimuksen tai laboratoriokokeen jälkeen itselleen pehmeän Myrsky-maskotin, olen varma, että itku muuttuu hymyksi jälleen. Parasta tietysti on se, että Myrskyn saa lopulta viedä kotiinsa. Pylvänäinen jatkaa.
JYP kiittää kaikkia kampanjaan osallistuneita!