Timi Marttinen, 29, aloittaa JYPin markkinointijohtajana. Marttinen ottaa vastuulleen JYPin kuluttajamyynnin sekä markkinoinnin. Aikaisemmin markkinointijohtajana toiminut Jari Lindström jatkaa myyntijohtajana, vastaten yhtiön yritysmyynnistä tiiminsä kanssa.
– Haemme tällä tehokkuutta sekä selkeämpää roolitusta meidän kuluttajamyynnin ja yritysmyynnin välille. Meillä on satoja yrityskumppaneita sekä kymmeniä tuhansia kuluttaja-asiakkaita. Kummankin puolen kehittäminen on tällä ratkaisulla aiempaa tehokkaampaa. Haluamme selkeät vastuut ja roolit yhtiön avainpaikoille, nyt meillä on paketti kasassa, toteaa JYP-toimitusjohtaja Aku Vallenius tyytyväisenä.
Jyväskyläläinen Marttinen siirtyy JYPiin Granolta, jossa on toiminut edelliset kaksi vuotta asiakkuuspäällikkönä. Aiemmin mm. Akk Sportsilla markkinointitiimissä ja Branderolin toimitusjohtajana toiminut Marttinen opiskelee Jyväskylän yliopistossa tietojärjestelmätiedettä.
– Timillä on laaja ymmärrys markkinoinnista niin konserni-, pienyrittäjä- kuin akateemisessa kontekstissa. Kohderyhmän ja tilanteen mukaan Timillä on hallussa digitaaliset kanavat, tapahtumat ja perinteiset välineet, kuvailee Vallenius.
Kiekkotaustaa Timiltä löytyy JYPin B- ja C-nuorista, USA:n juniorisarjoista sekä Suomi-Sarjasta. Marttinen aloittaa työt toukokuussa.
Tervetuloa Timi!
Lisätiedot
Aku Vallenius, toimitusjohtaja